Oh Snap! It's Giveaway Time By Haziqah Muhamad

Oh Snap! It's Giveaway Time By Haziqah Muhamad

Oh Snap! It's Giveaway Time By Haziqah Muhamad ini adalah satu segmen Giveaway oleh seorang rakan blogger yang bernama Haziqah Muhamad yang comel lotey kata mak aku, haha. Segmen ini aku jumpa semasa aku berada di Somalia tengah berperang dengan orang-orang disana. Jadi, aku berasa terpanggil untuk pulang ke Malaysia hanya untuk menyertai Giveaway ini, hahaha.

Setiap penyertaan metilah ada syarat-syaratnya, dan syarat yang telah ditetapkan oleh tuan punya segmen ini adalah seperti yang tertera di bawah ini :

Syarat-Syarat Oh Snap! It's Giveaway Time By Haziqah Muhamad

Oh Snap! It's Giveaway Time By Haziqah Muhamad



  1. Letak tajuk entri: Oh Snap! It's Giveaway Time By Haziqah Muhamad.
  2. Tag DUA bloggers lain. Make sure diorang alert yang diorang di tag ye.
  3. Akhir sekali, letak details berikut di ruangan komen di bawah. (Supaya penyertaan korang tak tercicir)
Sebenarnya ada lagi syarat-syaratnya, jadi aku cuma kongsikan tiga saja untuk masa ini, haha. Untuk yang nak sertainya, boleh la korang KLIK PADA BANNER di atas tu haaaa.. ada hadiah yang menarik sedang menanti dan menunggu untuk pemenang segmen ni. Jadi, marilah kita sama-sama menyertainya, macam aku ni haaa .. hahaha.

Dua Blogger yang Berkuasa Veto

PERHATIAN : Tarik Luput Adalah Pada 11 June 2015
Aku tinggalkan korang dengan ucapan Assalammualaikum dan terima kasih kerana sanggup membaca dalam keadaan terharu entri aku yang bertajuk Oh Snap! It's Giveaway Time By Haziqah Muhamad